Sidor

måndag 21 mars 2016

Lillebror kom ut vi ska visa dig världen..

Det är egentligen livet som en söt saga alltsammans så mycket känslor kärlek ja så mycket moderskänslor att man bara kan sätta sig ner och gråta pölar större än fostervattet som rann ner för benen Daisy kröp fram och plaskade i.......haha.... Hennes mjuka fluffiga så söta kanin hon fick i ett årspresent fick också en skvätt på sig, jag skyndade mig med våtservetter som låg nära till hands så lilla kanin blev fräsch igen, och kyrkstolen på gudstjänsten igår.....ja den var allt lite blöt när jag reste mig upp.....Angeline frågade om jag kissat, nej det kom från lillebror tror jag, Angeline nickade; -jaha. Så satte jag mig i bilen och sa till Lurven att nä, nä nu måste det vara dags, det gör sååå ont!! Angeline nickade instämmande; -Ja, Lurven nu får vi köra mamma till doktorhuset, Lillebror vill komma ut nu.. Men ingen lillebror än inte, inte nog så öppen och inte fullt så täta värkar så vi slickades hem, hemma väntade Daisy och Simor, Daisy ville precis sova när vi skulle till kyrkan och var trött efter sitt 1-årskalas i lördags så Simor stannade hemma med henne..... Och vad vi gosade allihop, en prinsessa på varje arm, och lilla Daisy har lärt sig pussas och kramas och en sparkande prins där inne i magen som vi alla längtar ihjäl oss efter; Vem är du där inne vår son, vår lillebror, ja som vi snart ska få möta för första gången och älska ihjäl, tänk att vi kommer älska dig över allt vem du än är och vad du än gör......tänk vi älskar dig redan, fast vi aldrig setts..... Vi vet inte ens vad du heter........men vi kommer alltid stå vid din sida och försöka lära dig allt fint och bra vi kan....... Daisy och Angeline wow vilka storasyror du kommer att få, ja de är ett par riktigt intensiva kärleksfulla vildingar ett par riktigt ljuvliga så snälla och fina flickor med mycket bus, stark vilja, trots men också lugn och ro, gos och mys, 2 hjärtan av guld.....precis som jag din mamma har och din pappa Lurven.....vi är lite småjobbiga ibland, ja alla vi 4 men vi är väldigt snälla och varma, vi kommer att göra allt för dig vår son, snart ses vi...snart ses vi, snart är du här i vår familj, och vi tänker aldrig släppa taget!! Kom innan påsk!! Vi vill dela denna påsk med dig vår nya broder och med våra flickor dina systrar, de finaste systrar man kan få, se vår son, vår grodprins vi har förberett  allt!! Och vi vill dela den med vänner, släkt familjer utav Gud..... Tänk vilken familj du gett oss Gud jag gråter, tänk du har gett mig Lurven, Angeline, Daisy Duck och nu en son....... Nä nu ska jag drömma snart är du här......... Jag kan inte vänta , tänk snart är du i min famn stanna där för evigt........jag vill aldrig släppa taget om er......nä, nu ska jag sluta sömnlös nattyra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar