Sidor

måndag 14 november 2016

Åh vilken mysig helg...

Ja, vädret har ju varit helt fantastiskt!! 

I lördags fick ju Angeline vakna upp till dendär egna snowracern, och de blev verkligen en lycka!! 
För vi har en helt egen pulkabacke!! Vilken lyx!! Stefan har tillomed satt upp reflexpinnar så det ser ut som rena slalombacken!! 

En annan ny lyx här hemma är vårt nya spa-bad :))))) Så himla underbart och barnen ääääälskar det!! Jag är lite extrem med renligheten bara och mixtrar och läser på om alla möjliga pH-värden, kloreringar och sånt, har lite bakteriefobi för just bad man kryper ner i, haha men tycker det är en så läskig känsla om man skulle krypa ner i något som man skulle kunna bli sjuk utav....när jag var gravid vågade jag inte ens bada i bubbelbad för gjorde det på Jennys möhippa som vi firade på Arken spa i Göteborg då en berättade att det var farligt, hade värsta ångesten efteråt även om barnmorskan lugnade mig veckan efter att det inte skulle vara någon fara, speciellt inte på ett kontrollerat spa men ändå.... Nä inga blöjbaciller av typen e-koli haha, nä det kommer inte ner i denna kokande gryta inte, här får man duscha riktigt noga innan man dyker i  :) 


Lagade lax med dillstuvad potatis i helgen Gud vad gott det är.... Men idag har jag kört igång med Lchf igen, känner att jag behöver göra ett ryck innan julen kommer med alla läckerheter.... Ska verkligen försöka att inte dricka så mycket julmust heller, trots det är bland det goaste som finns.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar