Sidor

onsdag 2 november 2016

Måns-Fabian fick sin första snö i sjumånaderspresent....

Och kaffesumpen och Sumpis (som kag kallar honom sedan några månader tillbaka, ja men huvudet med lite ljusbrunt hår ser ju ut som en söt mjuk kaffesump, men vad en gubbe titta på Ö&B när jag frågade Daisy om hon kunde ta upp kaffesumpens vante haha) ja han har iaf vår lilla sump börjat älska mat, något senare än systrarna men bara nu de sista dagarna har matlusten kommit rejält haha....mmmmmmm.... Andra söta små namn han har är Bubbas, Gummiboll, Mosse, Fabbe....ett tag sa jag Fabian och ett tag Måns.....men nu är det bara kaffesumpen som gäller, haha måste nog  försöka få in ett bättre namn innan dagis iaf.. Men jag gillar att säga hela Mns-Fabian med, känns mycket mer som om han heter så i dubbelnamn än vad Daisy heter Daisy-Amber, vi säger ju bara Daisy, fast mest Ambrosini eller Ambro haha.... Till Angeline säger vi nästan bara Ninins och Nin :) Och Lurven kallar Daisy för pappas troll..haha smeknamn är kul, Jah tror jag har mist ett annat namn på alla mina vänner och familj :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar